Фото без опису

Про послугу та право на послугу

1. Хто зможе отримати кошти для придбання путівок наоздоровлення та відпочинок дітей за рахунок держави за принципом “гроші ходять за дитиною”?

В рамках пілотного проєкту “гроші ходять за дитиною”, який реалізується Міністерством соціальної політики, кошти на оздоровлення може отримати один з батьків (особа, яка його/її замінює) дитини, яка виховується в малозабезпеченій сім’ї та належить до таких категорій як дитина з інвалідністю (здатна до самообслуговування) або дитина з багатодітної сім’ї.

При цьому державна підтримка передбачена для дітей зазначених категорій, місце проживання яких задекларовано/зареєстровано на територіях, що були в тимчасовій окупації, знаходяться в зоні активних бойових дій, знаходяться на кордоні з російською федерацією,а саме: 

  • Дніпропетровська 

  • Донецька 

  • Запорізька 

  • Луганська 

  • Миколаївська 

  • Сумська 

  • Харківська 

  • Херсонська 

  • Чернігівська 

  • Київська області.

 

2. Якщо наша родина належить до зазначених категорій, але ще не оформила відповідний статус? Чи маємо ми право на отримання грошей на путівку? 

Так, ви маєте право на отримання коштів. 

Для отримання відповідного статусу необхідно звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту  населення в регіоні. 

Після надходження інформації про надання відповідного статусу від структурного підрозділу з питань соцзахисту до Мінсоцполітики (протягом місяця), вас буде включено в перелік отримувачів коштів.

Можливість отримання коштів можна перевірити за посиланням https://bit.ly/3MDLD1A  . Після введення свого РНОКПП (ідентифікаційного коду) система видасть інформацію про те, маєте ви право на зазначену послугу чи ні.

Якщо інформація про отриманий статус вже наявна в системі, можна звертатися  в Приватбанк для відкриття поточного рахунку із спеціальним режимом використання і отримання картки.

 

3. Чи може один з батьків (особа, яка його/її замінює) дитини, що виховується в малозабезпеченій сім’ї та належить до таких категорій як дитина з інвалідністю (здатна до самообслуговування) або дитина із багатодітної сім’ї, претендувати на кошти  для придбання путівки, якщо місце проживання дитини задекларовано/зареєстровано в іншій області?

Ні, проєкт спрямований саме на підтримку дітей, які опинились у найбільш складних умовах під час війни, тому у фокусі поєкту – діти з зазначених регіонів.

 

4. Чому лише діти з цих категорій мають право на отримання путівки? 

Ці категорії обрано, виходячи з можливостей держави забезпечити повну оплату путівок для їх  відпочинку та оздоровлення дітей. Підхід, коли пріоритезуються малозабезпечені родини, дає можливість забезпечити адресність підтримки, - держава буде спрямовувати кошти на закупівлю путівок для дітей саме з тих родин, які не можуть оплатити їх самотужки. Крім того, принциповим є  оздоровлення дітей з тих родин, які проживають чи проживали на територіях, найбільш вразливих до обстрілів з боку країни-агресора. 

Зауважимо,що інші категорії дітей можуть оздоровлюватись у дитячому центрі «Артек». На сьогодні він функціонує у Карпатах, найближчим часом буде запущений у  Пущі-Водиці.

 

5. Коли батьки почнуть отримувати сповіщення про можливість отримання коштів?

З кінця травня-початку червня 2023 р.

 

6. На який термін можна придбати путівку?

Путівку на оздоровлення – на 21 календарний день, путівку на відпочинок – на 14 календарних днів.

 

7. Батьки дітей якого віку можуть отримати кошти для оздоровлення та відпочинку в рамках проекту? 

Право на отримання коштів мають батьки дітей віком 7-18 років, оскільки за цією програмою можуть оздоровлюватися діти саме цього віку.

 

8. Якщо в родині декілька дітей підпадають під зазначені категорії, чи зможуть батьки отримати кошти на придбання путівок для всіх цих дітей?

Так, держава не обмежує кількість дітей з однієї родини, які мають право отримати кошти для придбання путівок. Бюджетні кошти перераховуються на кожну дитину.  Повідомлення також надходитиме окремо щодо кожної дитини в родині.

 

9. Який механізм отримання путівки?

  •  Перевірити право на отримання коштів за посиланням https://bit.ly/3MDLD1A  або отримати повідомлення в мобільному застосунку “Приват24” чи  отримати інформацію від працівників соціального захисту. Після отримання сповіщення - зверніться  до найближчого відділення Приватбанку та відкрийте картку. Така картка буде мати спеціальний режим використання коштів. На неї будуть зараховані кошти для придбання путівки в наступному місяці з дня відкриття картки

  • Після зарахування коштів батьки за власним уподобанням (орієнтуючись на бажані терміни відпочинку, місцерозташування табору, вартість путівки, відгуки про заклад тощо) оберіть  один з закладів вищої категорії з  Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей. Цей заклад має бути включений Національною соціальною сервісною службою до переліку закладів , з якими укладено договір про надання послуг з оздоровлення та відпочинку. Зв'язатись за координатами, вказаними на сайті  Державного реєстру  або на сайті НСССУ (https://bit.ly/3BVBQzh ), або сайті ДП ІОЦ Мінсоцполітики (https://bit.ly/439TRFH ) із обраним закладом, підтвердити можливість отримання послуги,  забронювати путівку 

  • дізнатись у місцевому управлінні соціального захисту щодо умов проїзду до табору (організовано чи самостійно власним коштом)

  • прибути в обраний заклад та розрахуватися за путівку отриманою у ПриватБанку карткою.

 

10. Протягом якого часу необхідно придбати путівку? Чи можливо використати кошти в інший сезон або наступним літом?

Кошти необхідно використати протягом трьох місяців з дня їх зарахування. У разі зарахування у жовтні-листопаді,  придбати путівку необхідно до 25 грудня, оскільки кошти передбачені на оздоровлення та відпочинок у 2023 році.

 

11. Хто має оплачувати доїзд дитини до закладу? 

Держава покриває витрати на оздоровлення та відпочинок дітей. 

Проїзд до/з обраних дитячих закладів оздоровлення і відпочинку здійснюється за сприяння структурних підрозділів соціального захисту населення за кошти батьків (осіб, які їх замінюють), або за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством (наприклад, спонсорів, благодійних фондів тощо).


Про кошти та банківську картку

1. Яка сума зараховуватиметься на картку?

14 165 грн (п’ять прожиткових мінімумів для дітей віком 6-18 років)

2. Скільки часу має пройти від моменту відкриття картки у банку до моменту зарахування коштів?

Якщо картку отримано у червні місяці, то зарахування коштів відбудеться 1-3 числа липня місяця. Кошти перераховуються в порядку черговості відкриття поточних рахунків 

3. Протягом якого часу  можна використати кошти на оздоровлення? 

Отримувач може використати кошти протягом трьох місяців з дня зарахування на поточний рахунок,  у разі зарахування коштів у жовтні-листопаді, – не пізніше 25 грудня поточного року.  Невикористані кошти з вашої картки повернуться до державного бюджету. 

 

4. Чи можна використовувати кошти з картки на придбання інших товарів, послуг, зокрема для дитини?

Ні, кошти можуть бути використані виключно на придбання путівки на оздоровлення та відпочинок дитини.


5. На що я можу використати дані гроші? Як це перевірятиметься? 

Кошти можливо використати виключно на придбання путівки на оздоровлення та відпочинок до будь-якого з таборів з наведеного переліку ( перелік – за посиланням).
Ці табори  приєдналися до договору з Нацсоцслужбою і включені до переліку дитячих закладів оздоровлення та відпочинку вищої категорії, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, і розташовані в карпатському регіоні. Якщо ви схочете використати ці гроші на інші потреби, то відповідно до умов видачі картки,  транзакція не буде проведена.

6. Якщо коштів, які буде зараховано на картку, більше, ніж вартість путівки? Чи можу я їх використати на щось інше? Чи придбати додаткові дні відпочинку для моєї дитини? 

Кошти можливо використати виключно на придбання путівки. Залишок коштів можна використати протягом визначеного терміну на придбання іншої путівки, при цьому необхідно буде здійснити доплату за рахунок власних коштів.

 

7. Якщо коштів, які буде зараховано менше, ніж вартість путівки до закладу, який я оберу? Що мені робити? 

Коштів, що перераховуються на картку, достатньо для придбання путівки на відпочинок терміном у 14 днів у будь якому-закладі вищої категоріїі в карпатському регіоні з переліку для вибору (перелік – за посиланням). У випадку, якщо вартість путівки на оздоровлення у 21 день більша суму перерахованих коштів, за бажанням, батьки можуть здійснити доплату за рахунок власних коштів. Часткова доплата за рахунок коштів батьків відбувається в будь-який зручний для них спосіб (готівкою, банківською карткою).

 

8. Чи мають право батьки отримати кошти готівкою, знявши їх з банківської картки?

Ні, програма передбачає зарахування коштів у грошовій безготівковій формі на відкритий поточний рахунок одного з батьків  із спеціальним режимом використання. Це означає, що витратити їх можна, тільки придбавши путівку у табір та перерахувавши кошти на рахунок закладу. 
Забороняється перерахунок бюджетних коштів отримувачами з поточного рахунка на інші рахунки. Рахунок не підлягає поповненню, також забороняється зняття готівки з поточного рахунка.

 

9. Якщо з поважних причин дитина змушена була перервати відпочинок чи оздоровлення, чи повертається залишок коштів? чи можна їх використати повторно?

У випадку дострокового відрахування дитини з обраного дитячого закладу оздоровлення та відпочинку сума коштів, яка залишається невикористаною від вартості путівки, повертається закладом оздоровлення та відпочинку протягом 10 операційних днів на поточний рахунок отримувача (тобто одного з батьків).
У випадку часткової оплати вартості путівки сума коштів, яка залишається не використаною від вартості путівки, повертається закладом оздоровлення та відпочинку протягом 10 операційних днів пропорційно сумі витрачених власних коштів отримувача та сумі витрачених коштів з поточного рахунка отримувача.
Невикористані кошти можна витратити повторно протягом трьох місяців з дня їх зарахування. У разі зарахування у жовтні — листопаді,  використати необхідно до 25 грудня

 

10. Чи має отримувач картки сплатити банку за її виготовлення та обслуговування?

Послуги АТ «ПриватБанк», пов’язані з відкриттям, закриттям та обслуговуванням поточного рахунка, а також з випуском та обслуговуванням платіжних карток, надаються безоплатно.


11. Чи може Банк відмовити у відкритті рахунку?

Банк може відмовити, якщо ним на клієнта накладені санкції або клієнт здійснює підозрілі операції (такі, що не відповідають інформації про його діяльність, з незвично великими та значними сумами, що  не мають очевидної економічної чи законної мети, не надає джерел походження коштів тощо). Також клієнтам, які є в списках осіб, що запідозрені у терористичній діяльності.


Про заклади, що надають послугу

 1. У яких закладах можна оздоровити дитину? Де знайти їхній перелік

Путівку можна придбати до будь-якого з таборів, які приєдналися до договору з Нацсоцслужбою і включені до переліку дитячих закладів оздоровлення та відпочинку вищої категорії. Всі вони містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей і розташовані в карпатському регіоні.

З їх переліком можна ознайомитися на сайті  Нацсоцслужби, на сайті Державного реєстру майнових об'єктів оздоровлення та відпочинку.

У випадку відсутності можливості перейти на вищезазначені сайти, можна також звернутись до місцевого структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.

 

2. Чому перелік закладів обмежено цим вибором? 

Зазначені заклади відповідають вимогам надання якісних послуг з оздоровлення та відпочинку. 


Проблемні питання

1. Що робити, якщо ніхто не звʼязався зі мною, але за статусом моя дитина має право на отримання такої путівки? 

Перевірити інформацію про можливість отримання коштів для придбання путівки можна за посиланням https://bit.ly/3MDLD1A.  Якщо Ви маєте право на отримання коштів - звернутись в ПриватБанк та відкрити рахунок із спеціальним режимом використання та очікувати на зарахування коштів.

 

2. Що робити, якщо я звернувся до закладу щодо відпочинку, але мені ніхто не відповів?

Звернутись до Національної сервісної служби України – (044) 289-87-89.

 

3. Якщо я отримав картку, але на неї не прийшли кошти? Що робити? 

Пересвідчитися, що Ваша дитина має статус дитини, яка виховується в малозабезпеченій сім’ї та належить до таких категорій, як дитина з інвалідністю (здатна до самообслуговування) або дитина з багатодітної сім’ї, місце проживання якої задекларовано/зареєстровано у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Київській, Луганській, Миколаївській, Сумській, Харківській, Херсонській або Чернігівській областях.

Для уточнення статусу дитини необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення  

 

4. До кого звертатися, якщо мені не прийшло сповіщення, але я знаю, що моя дитина має право на оздоровлення за цим проєктом?

Зверніться, будь ласка, до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської державних (військових) адміністрацій, або  державного підприємства “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики”, або Національної соціальної сервісної служби  (044) 289-87-89.

 

5. Куди можна звернутися у разі виникнення додаткових питань?

Інформаційне супроводження отримувачів щодо надання послуги з оздоровлення та відпочинку здійснюють структурні підрозділи соціального захисту в регіонах, Національна соціальна сервісна служба -  (044)289-87-89