https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-22-012530-a 

 

 ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Закупівля відбувається для задоволення потреби Замовника на 2024 рік. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: БУШТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ, адреса: 90556, Закарпатська область, Тячівський район, смт.Буштино, вул. Головна 91; код за ЄДРПОУ – 04349685  

Місце поставки товару (надання послуги): вулиці Буштинської ТГ Тячівського р-ну Закарпатської області 

Предмет закупівлі: Послуги із помісячного сервісного обслуговування систем відеоспостереження вулиць Буштинської ТГ (код ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання).

Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до технічної специфікації  робіт по наданню послуги на об’єкті.

Ідентифікатор закупівлі (заповнюється у разі проведення закупівлі за конкурентною або переговорною процедурою): UA-2024-04-22-012530-a  – ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладені  в Додатку №2 до цієї тендерної документації та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю.

Розмір бюджетного призначення погоджений на 2024 рік: місцевий бюджет від очікуваної вартості становить - до     510 000,00 грн..

Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 502 700,00  грн. з ПДВ.

 

Послуги із помісячного сервісного обслуговування систем відеоспостереження вулиць Буштинської ТГ (код ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання)

    

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі

 

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

Назва предмета закупівлі

Послуги із помісячного сервісного обслуговування систем відеоспостереження вулиць Буштинської ТГ

Код ДК 021:2015

ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Місце надання послуг 

Буштинська територіальна громада

Строк  надання послуг 

до 31 грудня  2024 року включно

 

Надання послуг із щомісячного сервісного обслуговування системи відеоспостереження повинно (далі – СВС) включати перелік заходів, а саме:

  • очищення від пилу та бруду об’єктивів камер СВС;
  • налаштування фокусу та різкості відеокамер СВС;
  • підстроювання камер під зсув часу доби (зміна довжини дня і ночі);
  • контроль показників напруги на блоках живлення, перевірка системи автоматичного захисту від перенавантажень (автоматичного ввімкнення приладу безперебійного живлення) обладнання встановленого на ділянках;
  • коригування налаштувань та прав доступу, створення або заміни умов перегляду, для користувачів системи;
  • оперативне реагування монтажної групи на аварійне відключення відеокамер;
  • постійне постачання електроенергії та своєчасний розрахунок з організаціями надавачами електроенергії та послуг з її постачання;
  • постійне постачання телекомунікаційних послуг (доступ до цифрових каналів передачі даних не менше 100Мбіт/с) та постійна ІР-адреса.

 

№ п/п

Перелік послуг

Кількість послуг

1.

Послуги із помісячного сервісного обслуговування систем відеоспостереження вулиць Буштинської ТГ, у тому числі:

8

1.1.

Щомісячна технічна підтримка роботи системи СВС (27 ділянок)

 

1.2.

Постійне постачання електроенергії для забезпечення роботи безперебійної роботи СВС (27 ділянок)

 

1.3.

Постійне постачання телекомунікаційних послуг для забезпечення роботи безперебійної роботи СВС (27 ділянок)

 

 

Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.

Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в  тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг  відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.

Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».

Наведені нижче вимоги щодо обсягу послуг та їх надання є обов’язковими для предмету закупівлі та включають до себе складові операції:

1. Надання послуг у строки, що передбачені умовами тендерної документації;

2. Відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку №2 до цієї тендерної документації та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю;

3.   Не врахована Виконавцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.

4. Виконавець самостійно за свій рахунок забезпечить виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки, правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, правил улаштування електроустановок та інше.

5. Учасник повинен надати документ, який підтверджує можливість безперебійного постачання електроенергії, надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії. На підтвердження надати гарантійний лист та сканкопії оригіналів документів, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум,  тощо).

6. Якість послуг повинна відповідати загальним критеріям якості, визначеним відповідними стандартами, технічними умовами, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості послуг.

7. Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації.

8. Учасник зобов’язаний забезпечити приймання та реєстрацію заявок на обслуговування Замовника за схемою 24х7. Реакція на заявку, що виникла – до 3 години.

На підтвердження інформації зазначеної у додатку 2 до тендерної документації учасник:

  • декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці учасника, відповідно до  Постанови Кабінету Міністрів України №77 від 03.02.2021 року «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»;

завізований  учасником додаток 2 до тендерної документації   інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.