Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат (розміру бюджетного призначення) та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт по об’єкту «Послуги з постачання програмного забезпечення для ведення реєс
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-29-007321-a
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат (розміру бюджетного призначення) та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт по об’єкту «Послуги з постачання програмного забезпечення для ведення реєстру територіальної громади та автоматизації процесів надання адміністративних послуг (ДК 021:2015 – 72260000-5 –Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: БУШТИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ, адреса: 90556, Закарпатська область, Тячівський район, смт.Буштино, вул. Головна 91; код за ЄДРПОУ – 04349685
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з постачання програмного забезпечення для ведення реєстру територіальної громади та автоматизації процесів надання адміністративних послуг», ДК 021:2015 - 72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпечення.
3. Ідентифікатор закупівлі (заповнюється у разі проведення закупівлі за конкурентною або переговорною процедурою): UA-2023-05-29-007321-a – ВІДКРИТІ ТОРГИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Технічне завдання передбачене Додатком 5 до Тендерної документації.
5. Розмір бюджетного призначення погоджений на 2023 рік: місцевий бюджет складає 100 % очікуваної вартості місцевого бюджету на 2023 року – 480 000,00 грн..
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проекту дефектного акту та інвесторського проектно-кошторисного розрахунку.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 480,000 тис. грн..
8. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам: ДСТУ та ДБН. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил в частині Кошторисних норми України "Настанова з визначення вартості будівництва" та "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", інше, які встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості взято за основу затверджений замовником кошторисний розрахунок, очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
«Послуги з постачання програмного забезпечення для ведення реєстру територіальної громади та автоматизації процесів надання адміністративних послуг»
№ |
Вимоги до предмета закупівлі |
Технічні, якісні та кількісні характеристики запропоновані Учасником |
Відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам запропонованих Учасником, Так/НІ |
1. |
Технічні вимоги до програми |
|
|
|
|
|
|
2. |
Системні вимоги, виконання яких необхідне для коректної роботи комп’ютерної програми |
|
|
|
Вимоги до сервера: RAM >= 64 Gb, CPU >= 18 Core, HDD 2 х 1 Tb |
|
|
Обов'язкові розширення: OpenSSL PHP Extension, PDO PHP Extension Mbstring PHP Extension, Tokenizer PHP Extension Intl PHP Extension, GD2 PHP Extension MS SQL PHP Extension MS SQL PDO PHP Extension |
|
|
|
Http Server: версія >= Apache 2.4 |
|
|
|
Сервер баз даних: MS SQL server Express edition версія >= 2012 |
|
|
|
Веб переглядач у клієнтів: Google Сhrome версія >=50 |
|
|
|
3. |
Функціональні вимоги |
|
|
|
- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи; - формування та друк заяв, довідок автоматично; - видача довідки про реєстрацію місця проживання; - видача довідки про зняття реєстрації місця проживання; - видача довідки про склад сім’ї та зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб; - видача довідки про відсутність відомостей про реєстрацію місця проживання фізичних осіб; - автоматичне створення адресної, особової та реєстраційної карток; - створення звітності та статистики по громаді (кількісна, за статтю, за віком, за реєстрацією, військовозобов’язані та ін. параметри); - здійснення моніторингу діяльності користувачів програми. - власна, актуальна, повна БАЗА ДАНИХ громади; - ведення реєстру по декількох населених пунктах одночасно (цілісний реєстр територіальна громада); - автоматизація всіх реєстраційних дій; - пошук інформації за заданими параметрами (особа, адреса, реєстраційні дії та ін.); - автоматизоване ведення журналів реєстрації документів; - система довідників для автозаповнення і виключення помилок (органи видачі документів, військові звання/спеціальності, комісаріати, ім’я, по батькові, адміністративні одиниці тощо); - більше 20 автоматизованих документів (заяви, довідки, адресна, реєстраційна картки, довідка про склад сім’ї та ін.) формату А4/А5 з можливістю редагування; - автоматизовано формування відповідей на зовнішні запити щодо реєстрації місця проживання особи (суди, нотаріуси, судові виконавці, правоохоронні органи та ін.); - можливість додавання сканованих документів до запису клієнта – замість використання картотеки, сканування безпосередньо з вікна браузера; - робота з ID-паспортом громадянина України (у разі використання зчитувача ID-карток) – зчитування та автоматичний запис даних особи; - шеринг документів (перевірка та отримання інформації про документ заявника із застосунку Дія); - інтеграція з ВІС ДМС – автоматизовано вивантаження та передачу інформації про актуальну реєстрацію особи до ДМС засобами Трембіти, в т.ч. опрацювання запитів комплексних послуг «єМалятко» та «ID-14», декларування місця проживання; формування Витягу з реєстру територіальної громади; - авторизація за допомогою ключа (ЕЦП); - здатність генерувати звіти для Державного реєстру виборців, військкоматів, УПСЗН, для ДМС та інші; - автоматизовані аналітичні звіти про роботу користувачів, в т. ч. роботу адміністраторів/ операторів/ віддалені робочі місця ЦНАП; - автоматична передача оціночних даних до системою моніторингу якості надання адміністративних послуг Міністерствома цифрової трансформації України; - створення нових користувачів з розподілом ролей, повноважень (перегляд / редагування); можливість розмежування по ролях доступу до перегляду інформації з можливістю переглядати як персональні дані, так і знеособлені; - гнучка система керування користувачами за допомогою груп та ролей, можливість надання доступу за певними адресами; - логування всіх дій користувачів (будь-яка дія відображається в хронологічному порядку посекундно); - можливість працювати на будь-якому комп’ютері без прив’язки до конкретного робочого місця, а також відсутність потреби у налаштуванні кожного ПК – один примірник ПЗ та необмежена кількість користувачів; - наявність демо-версії програми для ознайомлення та тестування; - наявність «Посібника для користувача» та «Посібника адміністратора системи».
- наявність конструктора сценаріїв для самостійного додаваня послуги та редагуваня всіх процесів надання послуг; - наявність шаблонів документів самостійної розробки змін в шаблонах для друку документів; - наявність гнучкого керування підрозділами, ролями та групами користувачів для ефективного налаштуваня процесів надання адміністративних послуг. - можливість автоматизованого друку документів для мінімізації часу для виконання послуги - за рахунок чіткої послідовності задач; - можливість розподілу задач по відповідальних особах для автоматизації генерації супровідних документів, актів, журналів тощо автоматизація процесів;
• фінансова звітність (надходження в бюджет плати за адмінпослуги); • статистичні звіти (види і кількість наданих послуг за період); • аналіз навантаження й продуктивності кожного співробітника;
- наявність системи довідників та карток для мінімізації кількості механічних помилок, та чіткий шаблон проходження послуги для недопускання процедурних помилок в процесі надання послуги; - наявність гнучкої системи ролей і прав доступу в програмі кожному оператору для доступу виконання тільки чітко визначені функції в частині безпеки; - можливість розсилки повідомлень клієнтам шляхом інтеграції з сервісом «TurboSMS»; - можливість проведення бліц-опитування під час звернення громадян та надання послуг, конфігурація групи респондентів, кількості та періодичності запитань; - наявність контролю виконання для відслідковуванням за термінами надання виконання послуг; - наявність автоматичної передачі оціночних даних до системи моніторингу якості надання адміністративних послуг Міністерства цифрової трансформації України. |
|
|