ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-08-000676-a
ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Закупівля відбувається для задоволення потреби Замовника на 2025 рік. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Буштинська селищна рада, ЄДРПОУ: 04349685, Місце поставки товару: місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): Обсяги: додаток 1.1. до тендерної документації, місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги: Буштинська територіальна громада.
Предмет закупівлі: Послуги із помісячного сервісного обслуговування систем відеоспостереження вулиць Буштинської ТГ ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання, – 11 послуг.
Обґрунтування доцільності закупівлі. З метою підтримання стану функціонування закупленого обладнання в робочому стані. Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до фактичної потреби на придбання послуги в кількості, що визначена за потребою, аналогічного використанню у відповідні звітні періоди.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована в результаті вивчення середньої ринкової вартості на території України та області з подібними характеристиками з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Назва предмета закупівлі |
Послуги із помісячного сервісного обслуговування систем відеоспостереження вулиць Буштинської ТГ |
||||
Код ДК 021:2015 |
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання |
||||
Місце надання послуг |
Буштинська територіальна громада |
||||
Строк надання послуг |
до 31 грудня 2025 року включно |
||||
№ п/п |
Перелік послуг |
Кількість послуг |
|
||
1. |
Послуги із помісячного сервісного обслуговування систем відеоспостереження вулиць Буштинської ТГ, у тому числі: |
11 |
|
||
1.1. |
Щомісячна технічна підтримка роботи системи СВС (28 ділянок) |
11 |
|
||
1.2. |
Постійне постачання електроенергії для забезпечення роботи безперебійної роботи СВС (28 ділянок) |
11 |
|
||
1.3. |
Постійне постачання телекомунікаційних послуг для забезпечення роботи безперебійної роботи СВС (28 ділянок) |
11 |
|
||
1. Надання послуг із щомісячного сервісного обслуговування системи відеоспостереження повинно (далі – СВС) включати перелік заходів, а саме:
- очищення від пилу та бруду об’єктивів камер СВС;
- налаштування фокусу та різкості відеокамер СВС;
- підстроювання камер під зсув часу доби (зміна довжини дня і ночі);
- контроль показників напруги на блоках живлення, перевірка системи автоматичного захисту від перенавантажень (автоматичного ввімкнення приладу безперебійного живлення) обладнання встановленого на ділянках;
- коригування налаштувань та прав доступу, створення або заміни умов перегляду, для користувачів системи;
- оперативне реагування монтажної групи на аварійне відключення відеокамер;
- постійне постачання електроенергії та своєчасний розрахунок з організаціями надавачами електроенергії та послуг з її постачання;
- постійне постачання телекомунікаційних послуг (доступ до цифрових каналів передачі даних не менше 100Мбіт/с) та постійна ІР-адреса.
Наведені нижче вимоги щодо обсягу послуг та їх надання є обов’язковими для предмету закупівлі та включають до себе складові операції:
2. Відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку №1.1. до цієї тендерної документації та основним умовам, які будуть включені до договору про закупівлю;
3. Не врахована Виконавцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.
4. Виконавець самостійно за свій рахунок забезпечить виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки, правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, правил улаштування електроустановок та інше.
5. Учасник повинен надати документ, який підтверджує можливість безперебійного постачання електроенергії, надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії. На підтвердження надати гарантійний лист та сканкопії оригіналів документів, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум, тощо).
6. Якість послуг повинна відповідати загальним критеріям якості, визначеним відповідними стандартами, технічними умовами, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості послуг.
7. Виконавець повинен мати достатню кількість працівників відповідної кваліфікації.
8. Учасник зобов’язаний забезпечити приймання та реєстрацію заявок на обслуговування Замовника за схемою 24х7. Реакція на заявку, що виникла – до 3 години.
На підтвердження інформації зазначеної у додатку 1.1. до тендерної документації учасник:
- декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці учасника, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №77 від 03.02.2021 року «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»;
- завізований учасником додаток 1.1. до тендерної документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
7. Роботи виконуються круглий рік (окрім вихідних і святкових днів) у разі іншої потреби чи аварійної ситуації терміново (включаючи вихідні та святкові дні).